A tőzsdetanonc útja

A tőzsdetanonc útja

Így lettem tőzsdetanonc

2018. szeptember 27. - Csoma Dominik

 job-offer-lg.jpg

Másodéves szakválasztás előtt álló gazdaságinformatikus hallgatónak jobbkor nem is jöhetett volna egy ilyen pályázat és én ezt rögtön éreztem, ahogy elolvastam Gáli Viktor pályázatát, hogy még egy ilyen lehetőség nem lesz. Ezért is döntöttem úgy, hogy beadom a pályázatom, valamint eddigi tapasztalataimból felismertem mi az amit nem szeretnék csinálni. Pazarolni az időmet.

Ezért bele is vágnék. Viktorral való találkozónk 2 etapból állt az első részben nosztalgiáztunk egy kicsit, majd megbeszéltük, hogy kivel mi történt az utóbbi időben.

A két etap között volt egy szünet, ahol jobban át tudtam gondolni az elhangzottakat, úgyhogy ezt az előnyt úgy érzem maximálisan kihasználtam. Így sikerült egy webshop ötletbe belefutnom.

Így a 2. etapunk ezzel az ötlettel és egy közös brainstormingal indult, ami áthatotta a levegőt, és a további beszélgetést. Egyre jobban kezdett kikristályosodni, itt egy ember missziójáról van szó, nem egy eszmefuttatásról. A stílusa egyszerűen nagyszerű. Nem adja meg a konkrét feladatot, hanem rávezet egy problémára és a megoldásra egyaránt. A-tól Z-ig, mint a tőzsdében. Úgy érzem amit ő akar tanítani az a logikus gondolkodás.

 A leghosszabb út is egyetlen lépéssel kezdődik.

A legnagyobb felismerésem az volt, hogy milyen fontos a képzés, a tudás és hogy milyen emberekkel veszem körül magam. Ha elszánt az ember és fáradhatatlan, akkor igenis gondolkozzon nagyban. Így azt tudom javasolni mindenkinek, hogy a legjobb befektetés, ha saját magába fektet. Ennél jobban megtérülő befektetést, ma se talál az ember és továbbra is fontos hosszútávon gondolkodni. Ezért is várom igazán az Akadémiát és ígérem részletesen be is fogok a tapasztalataimról számolni.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csomikereskedik.blog.hu/api/trackback/id/tr6514268157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása